Del 3 - You´re my favorite girl

När han hade sjungit klart så blev det svart och vi gick av scenen och innan jag gick så kramade han mig igen
sen gick jag,när jag kom tillbaka till min plats så fick jag en del sura miner av några,dom hade nog viljat vara OLLG, när jag kom fram till Emeliy så bara hon tittade på mig och rosorna sen fortsatte kvällen och Justin tittade jätte mycket på mig.

När vi kom hem så var klockan mycket! Jag gick och gjorde det vanliga sen kröp jag ner i sängen och somnade men Justin i tankarna.

_______________________________________________________________________________________________










Jag vaknade klockan halv ett, jag gick upp och gjorde det vanliga sen tog jag på mig ett par jeans en lila stickad tröja med lång armar, och ett par ballerina skor. När jag var klar så satte jag mig vid datan och loggade in på twitter, jag hade en ny följare, så klart så var det justin, hur hade han fått reda på mitt namn(?!), jag kollade vidare lite på internet, sen stängde ner det jag gick ner.Mamma hade lämmnat en lapp som det  stog: Kommer hem sent idag, här har du pengar hitta på något roligt :) Kram mamma.  Som det stog så låg det 500kr, jag sms:ade Emeliy Hej vill du shoppa idag? Kram Hannah. Det tog två minuter tills jag fick ett svar Så klart jag vill kommer om 10 minuter! Kram Emeliy. Efter tio minuter så kom Emeliy så jag sprang ut till henne och satte mig i passagerar sätet.

"Hej Hannah!" 
"Hej Emeliy!"
"Så ska vi åka då?" 
"Jaa!"

Då började vi rulla vidare mot köpcentret, när vi kom fram så gick vi in till Forever21, sen vidare massa andra affärer.Efter ett tag så gick vi till ett fik. Vi beställde var sin cola och muffins.

"Jag såg att Justin har börjat följa dig på twitter" sa Emeliy
"Ja det såg jag med" sa jag och fnissa
"Varför följer d inte tillbaka?"
"Jag vet inte,tycker du att jag ska det?"
"Jaa så klart det tycker jag!"

Sen hörde vi ett högt tjej skrik som avbröt oss, vi tittade undrande på varandra men vi brydde oss inte mer och fortsatte att fika. Efter kanske fem-tio minuter så kom det någon, han såg ut som Justin, han fick syn på mig och sa något till sin mamma ochsen kom han emot oss.

"Emeliy börja inte skrika nu men Justin är bakom dig och på väg till oss."
"VA?!"
"Shcyy!!" sa jag
"Eipp"

Justin kom och frågade
"Hej tjejer, jag måste bara fråga, var det du som var min OLLG igår?"
"Hej, ja det var jag"
"Okej, skulle du kanske villa gå ut med mig?"
"Varför vill du det?"
"För.. j..ag tycker du är söt" sa han och rodnade lite
"Tack antar jag(?)"
"Så vill du det?" sa han
Jag kollade på Emeliy hon bara nickade till mig
"Visst"
"Men skulle jag kunna få ditt nr?" sa han
"Okej 076-*******" sa jag
"Tack sa han och kramade mig, jag ringer eller sms:ar dig!"
"Okej hejdå"

Sen gick han tillbaka till din mamma som sa något till han, jag tittade på dom sen kollade han på mig och jag började rodna, okej han är lite söt tänkte jag, sen gjorde han telefon-tecknet. Jag vände mig emot Emeliy igen hon bara log.

"Så du ska på dejt med Justin sa hon lite retsamt"
"Sluta" sa jag och började fnissa
"Tycker du att han är söt?"
"Nä,, Okej kansk lite" sa jag
"Hon bara fnissa och sa att vi måste skynda oss om vi skulle hitta något till din dejt"
"Men jag vet ju inte vad jag ska ha och när den är?"
"Skit samma, kom nu!"


Sa hon och vi gick vidare till nästa affären.

Justins Perspektiv:

När vi kom in i köpcentret så kom det massa skrikande fans emot oss, som tur så var det många vakter med oss. Vi gick förbi ett fik och där inne så satt hon, hon som var min OLLG igår, jag sa till mamma att hon skulle vänta här, okej svarade hon jag gick till tjejerna som satt vid ett bord. Jag såg att hon tittade på mig och sa något till sin kompis. När jag kom fram..

"Hej tjejer, jag måste bara fråga, var det du som var min OLLG igår?"
"Hej, ja det är jag" sa hon
"Okej, skulle du kanske villa gå ut med mig?"
"Varför vill du det?" sa hon
"För.. j..ag tycker du är söt" sa jag och rodnade lite
"Tack antar jag(?)" sa hon
"Så vill du det?" sa jag
Hon kollade på sin kompis som bara nickade 
"Visst" sa hon
"Men skulle jag kunna få ditt nr?"
"Okej 076-*******" sa hon
"Tack sa jag och kramade henne, jag ringer eller sms:ar dig!"
"Okej hejdå

Sen gick jag tillbaka till mamma

"Vad gjorde du?" sa mamma
"Jag frågade om det var tjejen som var min OLLG igår, och bjöd ut henne" sa jag
"Okej men vad sa hon då?" sa mamma
"Först tvekade hon men hon sa ja" sa jag
"Okej vad bra" sa mamma och kollade på henne jag kollade också ja såg att hon rodnade så jag gjorde telefon-tecnet emot henne sen gick vi vidare.


______________________________________________________________________________________________


Jag ber om såååå mycket förlåtelse för jag inte har laggt upp något inlägg, jag har haft så mycket att göra så ni får ett lite längre inlägg!!


Jag ger så mycket om förlåtelse!!

KRAM EMILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0