Del 4 - You´re my favorite girl

"Vad gjorde du?" sa mamma
"Jag frågade om det var tjejen som var min OLLG igår, och bjöd ut henne" sa jag
"Okej men vad sa hon då?" sa mamma
"Först tvekade hon men hon sa ja" sa jag
"Okej vad bra" sa mamma och kollade på henne jag kollade också ja såg att hon rodnade så jag gjorde telefon-tecnet emot henne sen gick vi vidare.
________________________________________________________________________________________________









Hannahs Perspektiv:

När jag kom hem hade jag minst tio påsar. Mamma var inte hemma när jag kom hem så jag gick upp till mitt rum och slängde in påsarna i garderoben la mig på sängen, det pep till i min telefon,
Hej vill du gå på dejt imorgon? xoxo Justin ;)
Visst men vad ska vi göra,vilken tid? xoxo Hannah
Vi ska gå och äta om det är ok,kommer kl 19;00 och hämtar dig, ta på dig vanliga kläder ingen klänning ;) xoxo Justin
Klart att det är ok!! Sees!! xoxo Hannah

Sen tog jag datan och loggade in på twitter jag såg att justin hade skrivit för några sekunder sedan @hannahfreeman se you tomorrow! #NEVERSAYNEVER  jag följde han tillbaka och skrev sedan @justinbieber I  can´t wait fore if ;) #SWAG sen stängde jag ner datan och la mig och sen somnade jag.

Justins Perspektiv:

När jag kom hem så skickade jag ett sms till Hannah:
Hej vill du gå på dejt imorgon? xoxo Justin ;)
Visst men vad ska vi göra,vilken tid? xoxo Hannah
Vi ska gå och äta om det är ok,kommer kl 19;00 ta på dig vanliga kläder ingen klänning ;) xoxo Justin
Klart att det är ok!! Sees!! xoxo Hannah

Sen gick jag in på twitter och skrev @hannahfreeman se you tomorrow! #NEVERSAYNEVER sen följde jag några hundra till baka sen såg jag att Hannah hade skrivit för två minuter sedan @justinbieber I  can´t wait fore if ;) #SWAG , jag började le när jag såg det, sen gick jag och la mig.


Nästa dag..


Hannahs Perspektiv:

Jag vaknade av att jag fick ett sms, jag kollade på klockan halv 12 , sen tog jag mobilen och kollade vem det var ifrån , Justin , 
Hej väckte jag dig? jag undrar om vill du äta frukost idag? xoxo JB 
Hej jaa du väckte mig... Okej men vart? xoxo Hannah  
Haha vad bra! Starbucks om 10? xoxo JB
Nää... Visst :D xoxo Hannah

Sen gick jag upp och gjorde det vanliga, jag tog på mig en vit tröja och svarta jeans och svarta skor med höga klackar. Sen gick jag till Starbuck. När jag
kom dit såg jag en kille med svarta solglasögon och en röd keps jag såg att det var Justin så jag gick dit och när han sågmig ställde han sig up,

"Hej sa han och kramade mig. Jag ska beställa sa han vad vill du ha?" sa han
"Hej , jag vill ha en fralla och latte"sa jag
"Okej kommer snart då" sa han

Jag satte mig ner så gick han iväg och beställde. Sen kom han tillbaka med två frallor och två latte, när han satte sig tog han av sig solglasögonen då såg jag rätt in i hans hasselbruna ögon och jag smälte,

"Uhm?"sa han
"Oj förlåt.." sa jag
"Haha, de gör inget" sa han och börjae äta på frallan
"Bra, så vad ska vi göra ikväll?" sa jag och tog en tugga av min fralla
"Jag hade tänkt att vi skulle äta sen gå till köpcentret, om det går bra förstås?" sa han
"Jaja det är klart att det går!" sa jag
"Men ta ingen klänning!" sa han
"Okej " sa jag

Sen pratade vi på om allt mellan himmel och jord, sen gick jag hem,när jag gick så sms:ade jag Emeliy Gissa vad jag precis har gjort ;) Kram Hannah jag fick svar efter några minuter Nää jag vet inte! sääg! ;) Kram Emeliy jag svarade Jag åt precis frukost med JB! och vi ska på dejt ikväll! ;) Kram Hannah hon svarade igen OMB! Grattis!! hahaha ;) Kram Emeliy jag Taack :D sen var jag hemma,

"MAMMA"ropade jag
"I KÖKET" ropade mamma tillbaka

Jag gick till köket där mamma var

"Du jag ska på dejt ikväll" sa jag
"Med vem?" sa mamma
"Justin" sa jag
"Justin?" sa mamma
"Justin B..ieber" sa jag
"Bieber jasså?"sa mamma
"Jaa" sa jag

Sen gick jag upp på mitt rum,kollade på klockan och den var fem så jag gick in i duschen och började duscha. När jag kom ut var klockan kvart över sex, så jag tog på mig jeanstights, ett vitt linne, en jeansjacka och någon slags halsduk och mina kära ballerinaskor och sen sminkade jag mig! När jag var klar var klockan tio i sju, medans jag väntade på Justin så satte jag mig vid twitter och jag skrev whaiting on @justinbieber... :D Efter tio minuter så kom ringde det på dörren och jag sprang ner för trappan och ropade "JAG ÖPPNAR" så att inte mamma skulle öppna, när jag öppnade så stog Justin där "Hej ska vi åka?" sa han "Visst!" och vi gick till hans bil tillsammans, han öppnade fpassagerar dörren till mig, när han hade stängt dörren sprang han över till förar dörren och satte sig och startade och vi rullade vidare mot resturangen som vi skulle äta på. När vi kom fram så sprang han över till min sida och öppnade dörren "Vilken gentleman" sa jag "Haha"sa han sen gick vi vidare in i resturangen, det var en lite dyrare resturang. Vi satte oss vid vårat bord, sen beställde vi mat, pasta, jag fick veta att pasta är Justins favvorätt också. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. När vi hade ätit så åkte vi vidare till köpcentret

(i bilen)

"Justin är det verkligen en bra ideé att åka till köpcentret?"
"Jaa lita på mig, annars finns det massa vakter!"
"Okej då"

Sen var vi framme vid köpcentret, först gick vi till en godis affär och köpte godis ink. sour patch kids, sen gick vi till Forever21 och där hittade jag en jätte fin svart klänning med volanger och en vit roset Justin tyckte att jag skulle prova den.







f



När jag visade han tappade han nästan hakan..

"Så vad tycker du?"sa jag
"Du.. Wow.. Den är helt perfekt!" sa han
"Aw.. Tack!" sa jag
"Vad kostar den?" sa han
"Säkert för mycket, kolla" sa jag
"Ehm,, Den kostar 1500kr"sa han
"Ahh för mycket.. synd"sa jag
"Men du jag betalar den!"sa han
"Nej det får du inte!" sa jag
"Jo det får jag ta av dig den nu så betalar jag den!"
"Aw tack" sa jag och gav han en kram

När han hade betalat den så gick vi till en sko affär och jag gick och tittade på svarta skor med hög klack och med nitar på, Justin gick och tittade på några supras







Justins Perspektiv:

Medans Hannah gick och tittade på några skor gick jag och kollade på några supras, jag hittade ett par lila, ett par gråa och ett par svarta och röda, jag tog med mig dom och gick till Hannah och hon hade några svarta skor med nitar på men hon kollade på priset och sen ställde hon tillbaka dom, sen så såg hon mig och log och frågade om jag var klar, jag sa att jag var klar men att hon kunde gå utanför och vänta, medans hon gick så tog jag dom svarta skorna med nitarna på och gick till kassan med alla fyra par. Jag bad hon i kassan slå in dom svarta skorna med nitar på, när hon var klar så betalade jag 3500kr, sen gick jag till Hannah och jag frågade om vi skulle åka hem, det ville hon. Vi gick till bilen och började åka hem. När vi kom till Hannahs hus så sa hon tack för den underbara kvällen! Vänta sa jag och tog fram en avlång inslagen kartong "här får du av mig" sa jag hon tog den och började öppna när hon såg vad som var i så tog hon upp ena skon och sa "aww! Tack" och så pussade hon mig på kinden. Jag åste gå nu men vi ses! Hej då ! sen när hon hade stängt ytterdörren så körde jag iväg till hotellet.


_________________________________________________________________________________________________


Bara för att jag är så snäll så får ni en EXTRA långt avsnitt!!  Två på en dag är bra! :)

KOMENTERA!! :D
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0