Del 5 - You´re my favorite girl

När vi kom till Hannahs hus så sa hon tack för den underbara kvällen! Vänta sa jag och tog fram en avlång inslagen kartong "här får du av mig" sa jag hon tog den och började öppna när hon såg vad som var i så tog hon upp ena skon och sa "aww! Tack" och så pussade hon mig på kinden. Jag åste gå nu men vi ses! Hej då ! sen när hon hade stängt ytterdörren så körde jag iväg till hotellet.
________________________________________________________________________________________________




Hannahs Perspektiv:

När vi stannade utanför mitt hus så sa jag

"Tack för den underbara kvällen!" sa jag och skulle gå ut när Justin sa
"Vänta" så tog han fram en av långt inslaget paket
"Här får du av mig"sa han

Jag började öppna paketet och sen när jag såg vad det var i så tog jag upp den ena skon och sa " aww! Tack" så pussade jag han på ena kinden

"Jag måste gå nu men vi ses! Hej då" sa jag
"Hej då" sa han

Jag gick in och upp på mitt rum och la mina grejer på golvet sen gick jag in i badrummet och gjorde miig i ordning föör att sova. När jag var klar gick jag och la mig då fick jag ett sms Tack för en UNDERBAR kväll, vill du med till stranden imorgon? God natt! xoxo Justin jag svarade Du är ju bara för snäll! Jaa det vill jag!God natt!! xoxo Hannah :) sen la jag undan min mobil och somnade efter två minuter.

Justins Perspektiv:

När jag kom tillbaka till mitt hotell, så gick jag in på mitt rum och sen så gjorde jag iordning mig för att sova,medans jag borstade mina tänder så tänkte jag på Hannah, hon är så söt! Jag måste fråga om hon vill med till stranden imorgon! När jag la mig i sängen tog jag min mobil och skickade ett sms till Hannah Tack för en UNDERBAR kväll, vill du med till stranden imorgon? God natt! xoxo Justin hon svarade Du är ju bara för snäll! Jaa det vill jag!God natt!! xoxo Hannah :) jag la undan mobilen och somnade.

Nästa dag..

Jag vaknade av att mamma bankade och ropade på mig utanför dörren. Jag drog mig till dörren och jag öppnade.

"Vad vill du?" sa jag en aning trött
"Ska du med och äta frukost?" sa mamma
"Ah vänta lite så ska jag bara göra mig iordning" sa jag
"Kan jag och Hannah åka till stranden idag?"ropade jag samtidigt som jag tog på mig mina kläder
"Visst det kan ni, men ska ni med till köpcentret med resten av ditt crew?"
"Jag kan fråga sen"
"Okej är du klar?"
"Japp ska bara ta på mig skorna" sa jag

Sen gck vi ner och åt frukost,

"Mamma hur länge ska vi stanna här i London?" sa jag
"Resten av nästa vecka tror jag att det var" sa mamma
"Jaha okej" sa jag

Sen forsatte vi att prataom allt mellan himmel och jord. När vi hade ätit klart så gick jag upp på mitt rum och ringde jag Hannah,

(fet&sne stil Justin, sne stil Hannah)

Hej Justin!
Hej Hannah!
Så ville du något?
Ja, du ville till stranden idag va?
Ja det vill jag
Ska jag hämta dig vi tolv?
Visst det blir bra!
Så vad gör du?
Jag pratar med dig(fniss)
 
Haha ja det vet jag!
Du jag måste gå mamma ropade!
Okej men jag hämtar dig vid ett då!
Aa hej då !
Hej då ses sen!

Sen så fick jag ett sms:
Tja bro! När kommer du till Stratford? Ryan Butler
Tja bro! Jag vet inte men snart hoppas jag! Jag har en crush på gång! ;) JB
Ohh en crush är hon snygg? ;) Ryan Butler
Det är ju klart, men hon är min! ;) JB
Jaja,, Hahahaha ;)) Lycka till!! Ryan Butler



Hannahs Perspektiv:

När jag vaknade nästa morgon var klockan halv elva, jag gjorde det vanliga. När jag var klar så gick jag ner och åt frukost, jag gjorde en macka och tog ett glas juice och satte mig, när jag hade tagit några bett så ringde min mobil,

 (fet&sne stil Justin, sne stil Hannah)

Hej Justin!
Hej Hannah!
Så ville du något?
Ja, du ville till stranden idag va?
Ja det vill jag
Ska jag hämta dig vi tolv?
Visst det blir bra!
Så vad gör du?
Jag pratar med dig(fniss)
 
Haha ja det vet jag!
Du jag måste gå mamma ropade!
Okej men jag hämtar dig vid ett då!
Aa hej då !
Hej då ses sen!

"HANNAH!" ropade mamma
"AHH?" ropade jag tillbaka
"KOM!"ropade mamma

Jag gick till mamma, och hon satt vid datan, jag frågade var det var,

"Du har väl inte glömt att vi ska flytta till Atlanta i slutet av veckan va?" sa mamma
"Juste, det hade jag glömt"sa jag
"Då får du nog börja packa" sa mamma
"Ah men inte nu, för jag ska till stranden med Justin"
"Okej ni får ha det så roligt!"
"Tack det ska vi!"

Tiden gick och klockan blev tolv och Justin kom, han tutade utanför och jag sprang ut till han,

"Hej Justin"  sa jag
"Hej Hannah" sa Justin
"Så ska vi åka?" sa jag
"Visst!" sa justin

Det tog typ tio minuter att åka till stranden, så vi pratade om allt mellan himmel och jord. När vi kommit fram så fick man typ gå en 'strandprommenad' till stranden, vi kom fram och vi la ut våra handdukar och satte oss på dom, det var inte många här idag,

"Det är en grej jag vill fråga dig.." sa Justin
"Vadå? sa jag

Justins Perspektiv:

När vi hade parkerat så fick man gå någon slags 'strandprommenad' till stranden, medans vi gick så kom jag och tänka på en sak jag måste fråga Hannah, vi kom fram till stranden och det var inte så mycket folk på här idag,
vi la ner våra handdukar och satte oss på dom och jag sa,

"Det är en grej jag vill fråga dig.." sa jag
"Vadå? sa Hannah
"Vill du bli min shawty? sa jag
Hon tittade på mig och sa,
"Jag skulle vilja men, det är så att vi ska flytta.." sa Hannah
"Vart då?" sa jag
"Till Atlanta.." sa Hannah
"Men jag bor ju där!" sa jag
"Gör du" sa hon och såg lite gladare ut
"Ja så vill du bli min shawty?"
Hon böjde sig fram och kysste mig på läpparna,
"Är det ett ja?" sa jag
"Japp" sa hon glatt
"Kom så badar vi" sa jag
"Jaa det gör vi" sa Hannah

Vi sprang i vattnet hand-i-hand.

Hannahs Perspektiv:

"Det är en grej jag vill fråga dig.." sa Justin
"Vadå? sa jag
"Vill du bli min shawty? sa Justin
Jag tittade på han och sa,
"Jag skulle vilja men, det är så att vi ska flytta.." sa jag
"Vart då?" sa Justin
"Till Atlanta.." sa jag
"Men jag bor ju där!" sa Justin
"Gör du" sa jag och såg lite gladare ut
"Ja så vill du bli min shawty?"sa Justin
Jag böjde mig fram och kysste han på läpparna,
"Är det ett ja?" sa Justin
"Japp" sa jag glatt
"Kom så badar vi" sa Justin
"Jaa det gör vi" sa jag

Vi gick i vattnet hand-i-hand.
______________________________________________________________________________________________

Jag ändrade mig att dom skulle flytta till Atlanta!

Komentera så vet jag hur många som läser så jag inte skriver i onödan...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0